De En

Mežu pārvaldes un uzskaites sistēma

Web bāzēta mežu uzskaites sistēma, kas paredzēta mežu un citu ģeogrāfisku objektu ievadei, meklēšanai, apstrādei un analīzei. Tika izveidota arī lietotāju pārvaldes sistēma, tai skaitā ar iespēju pārvaldīt klienta līgumus un piešķirt tiesības balstoties uz ģeogrāfiskiem apgabaliem.
  • Lietotāju pārvaldes modulis
  • Ģeogrāfisko datu ievade un meklēšana

Starptautisks darba meklētāju portāls

Portāls darbojas vairākās EU valstīs un nodrošina darba sludinājumu meklēšanu izmantojot automātisko tulkošanas algoritmu. Meklēšana pēc apgabala, vairākas maksājumu sistēmas, automātiskā datu vākšana.

Mācību iestāžu pārvaldes sistēma

Valsts izglītības Web-sistēmas papildināšana. Nodrošina mācību iestāžu uzskaiti, izglītojamo rindu organizēšanu, pedagogu uzskaiti un novērtēšanu, dažādu atskaišu izveidi.

Aplikācija apdrošināšanas aģentiem

Liela Vācijas apdrošināšanas uzņēmuma aplikācija ļauj apdrošināšanas aģentiem ievadīt klienta datus, veikt tarifa aprēķinus, izveidot piedāvājumus un drukāt atskaites. Ievadītie dati tiek sinhronizēti ar serveri.

Uzņēmumu resursu pārvaldības sistēma

Lielu uzņēmumu resursu pārvaldības sistēmas uzturēšana, tālāka izstrāde un papildināšana. Portēšana uz Web 2.0 tehnoloģijām.
Tālāk uzskaitīti daži projekti, kuros izmantots mūsu risinājums/serviss "Elektroniskais darbinieks", ar kura palīdzību iespējams automatizēt bieži atkārtojušos procesus und darbības datorā. Datu aizsardzības nolūkos video izšķirtspēja ir samazināta.

Teksta termināļu mainframe-aplikāciju automatizācija

Lielu mainframe aplikāciju procesu automatizācija, izmantojot Java tehnoloģijas. Sasaiste ar ārējiem papildus servisiem un datubāzem.

Apdrošināšanas gadījumu pieteikšanas sistēmas procesu automatizācija.

Šis process sastāv no 15 dažādām ievadformām un apmēram 100 ievadlaukiem. Sākumā darbinieks ievada katram procesam dažus sākotnējos datus, kuri tiek saglabāti. "Elektroniskais darbinieks" pa nakti automātiski nolasa šos datus un atbilstoši reģistrē bojājumus datorsistēmā, tādejādi ietaupot uzņēmuma darbinieku laiku un samazinot kļūdu skaitu.

Pieteikto apdrošināšanas gadījumu pārbaudes automatizācija.

"Elektroniskais darbinieks" automatizē 2 dažādu datorsistēmu procesus. Viena no tām ir SAP sistēma, no kuras tiek nolasīti klientu dati. Tālāk tiek automātiski izanalizēti un vajadzības gadījumā tiek pielabota klienta adrese citā WEB-Bāzētā sistēmā. Papildus tiek pārrēķinātas arī bojājumu izmaksas.

Sazinieties ar mums, lai iegūtu sīkāku informāciju.